Salecto Checkout

Hos Salecto tilbyder vores egen checkout-løsning. Vores løsning er baseret på et supportet modul fra moduludvikleren Aheadworks.

Vi udvikler konstant vores checkout-løsning løbende i tæt samarbejde med moduludvikleren og integrerer i dag med gængse fragt- og betalingsløsninger.

Vi udvikler vores checkout-løsning i tæt samarbejde med vores kunder og i dialog med øvrige partnere. Derfor tager vi gerne ansvar for, at vores checkout-løsning til hver en tid er markedssvarende og lever op til gængse markedsstandarder.

Vi er med andre ord stolte af vores checkout-løsning, som både er konverteringsoptimeret samt brugervenlig for kunden.

Vores ansvar

En checkout-løsning har typisk forgreninger i et utal af andre systemer, fx fragtløsninger, betalingsløsninger, rabat- og gavekortsløsninger, lokalitetstjenester, API integrationer til fx økonomi, lager eller ERP systemer. Derudover er der i dag fx krav til, at en checkout logisk skal kunne håndtere komplicerede fragtberegninger både baseret på vægt, ordreantal, ordretotal, postnummer og derudover diverse individuelle ekstra gebyrfunktioner.

Vi betragter checkout som et absolut forretningskritisk område, der altid bør fungere, så kunder kan købe deres varer. Et problem i checkout kan have vidtrækkende konsekvenser og resultere i tabt omsætning.
I den forbindelse betragter vi, at vores ansvar handler om at prioritere kvalitet og stabilitet, hvorfor vi udelukkende leverer vores egen checkout-løsning, som vi står til ansvar for.

3. parts checkout-løsninger

Vi er generelt varsomme med 3. partsmoduler på vores platform – særligt når det gælder forretningskritiske områder i shoppen. Som beskrevet ovenfor er det utrolig kompleks at bygge en stabil og velintegreret checkout-løsning, hvorfor vi udelukkende tilbyder vores egen checkout-løsning i Salecto.

Vi kan derfor ikke tilbyde 3. parts checkout-løsninger til Salecto-platformen, herunder (dog ikke udtømmende) fx Klarna Checkout, EASY fra NETS, Bambora Checkout og Swiipe.

Idéer til funktioner?

Har du idéer til nye funktioner? Så tag endelig fat i vores os vores Customer Success Team på [email protected] – så vil vi gerne drøfte din ide.