Vilkår

En af vores grundprincipper i Salecto er, at vi er transparante.
Alle vores vilkår finder du herunder, og hvis du er i tvivl, så skriv til os.

Vilkår for

Salecto Serviceaftale (SLA)

Her kan du læse om vores support, overvågning, driftsforstyrrelser, sikkerhed og meget mere.

Vilkår for

Brug af moduler

Her kan du læse vores vilkår for moduler.

Vilkår for

Brug af Salectos API

Her kan du læse vores vilkår for brug af vores API.

Vilkår for

Hosting hos Salecto

Her kan du læse vores vilkår for brug hosting hos Salecto.

Vilkår for

Opsigelse af abonnement

Her kan du læse vores vilkår for opsigelse af abonnement hos Salecto.

Vilkår for

3. parts scripts

Her kan du læse vores vilkår for 3. parts scripts.

Vilkår for

Salecto Checkout

Her kan du læse vores vilkår for Salecto Checkout.

Vilkår for

Salecto Pay

Her kan du læse vores vilkår for Salecto Pay.

Ofte stillede spørgsmål

Hvis du har andre spørgsmål, så skriv endelig til os.
  • Du modtager en licens til vores platform, som inkluderer hosting af webshoppen og adgang til vores Support og Customer Success Managers.

    Læs mere om, hvad du betaler for her.

  • Nej, desværre. I Salecto differentierer vi mellem moduler, som vi supporterer og sælger på abonnement, og moduler, som vi installerer og generelt arbejder med på timepris. Du finder oversigten supporteret og ikke supporteret moduler her: www.salecto.dk/udvidelser

  • Et modul er en slags byggeklods til din webshop base. Moduler indeholder en funktionalitet, som din base udvides med, som fx kunne være en GLS fragtmodul eller PostNord fragtmodul.

  • Det er muligt at integrere dit kasseapparat med en Salecto shop via API. Dog stiller det krav til at din kasseleverandør kan integrere til vores API, da vi hverken hjælper eller supporterer med opsætning af integrationer.

  • Vi retter fejl og mangler gratis på vores platform. Dog oplever vi ofte, at kunder tager fejl på forskellen mellem en reel fejl og en uhensigtsmæssighed ift. deres ønsker. Et eksempel på en uhensigtsmæssighed der fx, at kunden synes, at en funktion på webshoppen virker anderledes end ønsket, hvorfor der ikke er tale om en fejl.
    Teknisk Support, design eller udvikling
    koster vores standard timepris 600 DKK. Vores Customer Success Manager vil orientere dig, om der er tale om en fejl på platformen.

  • Du kan til hver en tid opsige dit abonnement med ønsket om at lukke eller flytte din webshop til en anden udbyder, når du er uden for din bindingsperiode. Du kan opsige dit abonnement med 3 måneder varsel forud for skæringsdatoen for dit abonnement.

    Læs mere om vores generelle forretningsbetingelser her.