Vilkår

En af vores grundprincipper i Salecto er, at vi er transparante.
Alle vores vilkår finder du herunder, og hvis du er i tvivl, så skriv til os.

Vilkår for

Salecto Serviceaftale (SLA)

Her kan du læse om vores support, overvågning, driftsforstyrrelser, sikkerhed og meget mere.

Vilkår for

Salecto licens

Her kan du vilkår for priser på moduler og fordele ved Salecto.

Vilkår for

Moduler

Her kan du læse vores generelle vilkår for moduler.

Vilkår for

3. parts moduler

Her kan du læse vores vilkår for 3. parts moduler.

Vilkår for

Design udvikling

Her kan du læse om hvilke vilkår der gælder for designudvikling.

Vilkår for

Custom udvikling

Her kan du læse vores vilkår for ekstra funktionalitet gennem custom udvikling.

Vilkår for

Brug af Salectos API

Her kan du læse vores vilkår for brug af vores API

Vilkår for

Hosting hos Salecto

Her kan du læse vores generelle vilkår for brug hosting hos Salecto

Vilkår for

Brug af Salecto multishops

Her kan du læse vores vilkår for brug af flere forretningsvisninger (storeviews).

Ofte stillede spørgsmål

Hvis du har andre spørgsmål, så skriv endelig til os.
  • Du modtager en licens til vores platform, som inkluderer hosting af webshoppen og adgang til vores Support og Customer Success Managers.

    Læs mere om, hvad du betaler for her.

  • Nej, desværre. I Salecto differentierer vi mellem Salecto moduler, som er moduler vi selv har udviklet og som vi selv supporter og opdaterer. Derudover tilbyder vi Salecto Approved moduler, som er 3-parts moduler, hvor vi har en tillidsfuld relation til udvikleren, hvorfor vi også tilbyder opdatereringer og support til disse. Du finder oversigten over Salecto moduler og Salecto Approved moduler her: www.salecto.dk/moduler

    Såfremt du skal bruge ukendte Magento 3-parts modul (Kræver min. Salecto Pro produkt), så kan du læse betingelserne for 3-parts moduler her og kontakte en Customer Succes Manager.

  • Et modul er en slags byggeklods til din webshop base. Moduler indeholder en funktionalitet, som din base udvides med, som fx kunne være en GLS fragtmodul eller PostNord fragtmodul. Du kan læse mere om moduler, og hvordan vi i Salecto håndterer moduler her.

  • Det er muligt at integrere dit kasseapparat med en Salecto shop via API. Dog stiller det krav til at din kasseleverandør kan integrere til vores API, da vi hverken hjælper eller supporterer med opsætning af integrationer. Du kan se listen af leverandører af kasseapparater, som vi integrerer til her: Salecto modulerAPI er et tilkøbsmodul.

  • Ja, det kan tilbydes i vores Salecto Enterprise produkt. I Salecto Basic og Salecto Pro pakken tilbyder vi Design udvikling, som vedrører de fleste simple løsninger, som kan lade sig gøre i dit design. Læs mere om Design udvikling her.

  • Vi retter fejl og mangler gratis på vores platform. Dog oplever vi ofte, at kunder tager fejl på forskellen mellem en reel fejl og en uhensigtsmæssighed ift. deres ønsker. Et eksempel på en uhensigtsmæssighed der fx, at kunden synes, at en funktion på webshoppen virker anderledes end ønsket, hvorfor der ikke er tale om en fejl.
    Teknisk Support, 
    Design udvikling eller Custom webudvikling koster vores standard timepris 400 DKK. Vores Onboarding, Support eller Customer Success Manager vil orientere dig, om der er tale om en fejl på platformen.

  • Du kan til hver en tid opsige dit abonnement med ønsket om at lukke eller flytte din webshop til en anden udbyder. Du er dog bundet i min. 12 måneder ad gangen, hvorfor du altid er forpligtet indtil din binding udløber. Du skal blot opsige din aftale senest 1 måned før udløbet af din binding. 

    Læs mere om vores generelle forretningsbetingelser her.