Betalingsmuligheder med Salecto Pay

Salecto Pay giver dig adgang til et hav af betalingsmetoder. Det er på alle måder din mulighed for at gøre din webshop endnu mere attraktiv og tilgængelig. Nedenfor kan du se alle de betalingsmuligheder der er tilgængelige. Nogle metoder kan kræve en aftale med en 3.part.

Betalingsmuligheder

Se hvad de enkelte betalingsmetoder kræver. Salecto hjælper dig trygt med opsætning i din gateway. Enkelte metoder kan kræve en aftale med en 3.part.
  • Salecto Pay giver jer mulighed for at modtage betalinger med Visa.

    Visa brandet er kendt over hele verden og et velkendt betalingskort i de fleste europæiske pengepunge. Visa tilbyder både kredit og debit betalingskort. Med Salecto Pay kan du integrere Visa kort betalinger i din webshop og med denne betalingsmetode kan du sikre en stor mængde kunder muligheden for, at betale i dit betalingsvindue.

    Fordele Sammen med Mastercard det på verdensplan det mest anvendte betalingskort De fleste banker og indløsere understøtter Visa-kort Øget sikkerhed med 3-D Secure Understøtter alle valutaer

    Visa

    Visa er et kreditkort, og et af de mest benyttede betalingskort i verden.

    Et kombineret Visa/Dankort fungerer ikke som et kreditkort. Her trækkes forbruget løbende fra brugerens bankkonto.

    Visa Debit

    Visa Debit er tidligere kendt som Visa Electron.

    Visa Debit er et debetkort som navnet antyder. Det betyder i prakis at der ikke kan trækkes over på kortet.

  • Salecto Pay giver jer mulighed for at modtage betalinger med Dankort.

    Dankortet er rent dansk debitkort. I dag er det typisk kombineret med et Visa-kort, kendt som Visa-dankortet. Når det anvendes som et Visa-kort i udlandet er det et kreditkort.

    Er man en dansk butik som ønsker at sælge til danske kunder, bør man afgjort modtage Dankort som betalingskort. Dankortet er nærmest et must vil vi sige. Det er så klart det mest udbredte betalingskort i Danmark, og som oftest også det billigste og bedste.

    Fordele Dankortet er det nationale betalingskort for Danmark. Betragtes som et af de sikreste kort til onlinehandel. Pengene trækkes umiddelbart fra kortholders konto Kun en valørdag – pengene er på butikkens bankkonto efterfølgende bankdag

     

    Dankort er Danmarks nationale debetkort.

    I dag udstedes de fleste Dankort i kombination med et Visa-kort, og refereres til som et Visa/Dankort.

    Et Visa/Dankort fungerer som enten et Visa eller et Dankort afhængig af situationen.

    Der er tilsammen udstedt 3,5 millioner Dankort og Visa/Dankort i Danmark.

    Dankort understøtter kun DKK.

    Modtag Dankort gennem Quickpay

    For at modtage Dankort gennem Salecto Pay, skal man have en indløsningsaftale med Nets

    Det er kun danske merchants der kan modtage Dankort betalinger.

  • Salecto Pay giver jer mulighed for at modtage betalinger med Mastercard.

    Mastercard er et velkendt betalingskort, som kan bruges verden over. Mastercard brandet tilbyder både kredit og debit kort. Når du tilbyder Mastercard som betalingsmetode i din webshop igennem Salecto Pay, kan du servicere en meget stor kundegruppe af Mastercard kortholdere, hele verden over.

    Fordele Sammen med Visa-kortet det mest populære kort verden over De fleste banker og indløsere understøtter Mastercards Øget sikkerhed med 3-D Secure Understøtter alle valutaer

     

    Der er udstedt mere end 1 milliard Mastercard og Maestro på verdensplan. Mastercard kan bruges i 30 millioner forretninger og 900.000 pengeautomater fordelt på 222 lande. Med andre ord er Mastercard ikke til at komme uden om. Heller ikke i Danmark, hvor der er udstedt mere end 1 million.

    Mastercard Debit

    Mastercard Debit er et debetkort som navnet antyder. Det betyder i praksis, at der ikke kan trækkes over på kortet.

    Mastercard Debit er en pendant til Visa Debit (tidl. Visa Electron). Fordelen ved Mastercards variant er at authorizede beløb ikke reserveres/låses på den tilhørende konto. Mastercard Debit understøtter 3-D Secure gennem Mastercard Secure Code.

    MasterCard Debit kan være branded som såkaldte loyalitetskort. Eksempelvis er AL-MasterCard Cash fra Arbejdernes Landsbank et Mastercard Debit kort.

    Modtag Mastercard gennem Salecto Pay

    For at modtage Mastercard kort gennem Quickpay, skal man bruge en indløsningsaftale med en af følgende:

  • Salecto Pay giver jer mulighed for at modtage betalinger med Maestro.

    Maestro er Mastercards debit betalingskort. Kortet kan kun bruges når transaktionen er sikret med 3-D Secure. Maestro kan være en interessant betalingsløsning at implementere, da kortet er særligt benyttet af de yngre brugere.

    Fordele De fleste banker og indløsere understøtter Maestro-kort Øget sikkerhed med 3-D Secure Understøtter alle valutaer

     

    Maestro kom til Danmark i 2003. Det er ikke et kreditkort, men et debetkort – ligesom Visa Debit (tidl. Visa Electron). Det vil sige, at kortholderen skal have penge på kontoen for at bruge det. Et debetkort er online med det pengeinstitut, der har udstedt det. Så når kortet bruges i en terminal, tjekker pengeinstituttet, om der er dækning. Er der ikke det, bliver transaktionen afvist.

    Med Maestro er 3-D Secure et krav på alle online betalinger.

    Modtag Maestro gennem Salecto Pay

    For at modtage Maestro kort gennem Quickpay, skal man bruge en indløsningsaftale med en af følgende:

    Bemærk at Nets(Teller) ikke kan tage imod dansk-udstedte Maestro-kort via internet.

  • Salecto Pay giver jer mulighed for at modtage betalinger med JCB.

    JCB (Japan Credit Bureau) er et kreditkort fra Japan. Kortet bruges i mere end 190 lande og har mere end 80 millioner kortholdere.

    Fordele Kan anvendes over hele verden

    JCB udstedes ikke i Danmark, og de færreste herhjemme kender det. Men JCB er kendt i Asien, og her er det til gengæld også rigtig kendt. Der er udstedt omkring 51,6 millioner JCB-kort, og de kan bruges 11,2 millioner steder fordelt på 189 lande.

    Modtag JCB gennem Quickpay

    For at modtage JCB gennem Quickpay skal man have en international indløsningsaftale med Nets (Teller)

    3D secure

    Quickpay understøtter ikke 3-D Secure, eller andre former for Strong Customer Authentication på JBC kort.

    Bemærk Når 3-D Secure v2 lanceres, vil det være muligt at understøtte Strong Customer Authentication

    PSD2

    Med PSD2 afvises betalinger uden 3-D Secure, hvor merchant og kortholder begge er fra EU, af kortudstøder. Da Quickpay ikke understøtter betalinger med 3-D Secure på JBC vil disse blive afvist af kortudstøder.

  • Salecto Pay giver jer mulighed for at modtage betalinger med American Express.

    American Express (Amex) er et populært kort i hele verden. Amex kortholdere er traditionelt meget loyale over for kortet.

    Fordele Kortet er populært over hele verden Den gennemsnitlige transaktionsstørrelse for Amex er større end for andre kort. Amex er kort som ofte anvendes af virksomheder over hele kloden.

     

    American Express (også kendt som AmEx) er et finansselskab med base i New York i USA. American Express er mest kendt for sine kreditkort og blev grundlagt i 1850.

    I modsætning til andre kreditkort har AmEx ingen øvre kreditgrænse. Det er anbefalet at kontakte kortudstederen, hvis store beløb skal hæves.

    Modtag American Express gennem Salecto Pay

    For at modtage American Express gennem Quickpay skal man have en international indløsningsaftale med Nets (Teller)

    Alle indløsningsaftaler efter 1. maj 2009 har inkluderet American Express. Med indløsningsaftaler indgået før den dato er American Express en tillægsaftale.

    For at modtage betalinger skal man først aktivere American Express i Quickpay Manager under Settings > Acquirers > Teller ved at trykke på “Accept AmEx”.

    Bemærk

    Bemærk, at Nets (Teller) til danske merchants kun understøtter DKK-betalinger via American Express, så du kan altså ikke modtage betalinger i f.eks. USD. På tilsvarende vis kan svenske merchants kun modtage betalinger i SEK og norske kun betalinger i NOK.

    Anden valuta

    Det er muligt at få ændret sin aftale således at man kan tage imod en anden valuta end hvad aftalen er oprettet med. Dette fordrer dog en separat aftale med American Express. Når man har fået en aftale i stand om en anden valuta, skal AmEx henvende sig til Jeres indløser og få skiftet AmEx aftalen på jeres TOF nr.

    Det er kun muligt at have en valuta per TOF nr og er begrænset til valuta DKK, NOK, SEK og EUR.

    Gem kort

    Det er ikke muligt at benytte Gem kort (saved cards) funktionen med AmEx.

    3-D Secure:

    Quickpay understøtter ikke 3-D Secure, eller andre former for Strong Customer Authentication på American Express kort.

    Bemærk Når 3-D Secure v2 lanceres, vil det være muligt at understøtte Strong Customer Authentication

  • Salecto Pay giver jer mulighed for at modtage betalinger med Forbrugsforeningen.

    Forbrugsforeningen er den ældste danske indkøbsforening. Kortet kan udelukkende anvendes i danske butikker af danske kortholdere.

     

    Forbrugsforeningen er har indgået aftale med en række forretninger om, at Forbrugsforeningens medlemmer kan indkøbe varer og tjenesteydelser i disse forretninger for Forbrugsforeningens regning.

    Modtag Forbrugsforeningen gennem Salecto Pay

    Alle indløsere, som håndterer Mastercard kan håndtere betalinger med Forbrugsforeningens kort. Men kun Nets kan håndtere de bagvedliggende rabatter, der typisk er knyttet til kortet. Alle øvrige indløsere betragter blot kortet som et helt almindeligt Mastercard.

    For at kunne tage imod Forbrugsforeningen kort gennem Nets, skal man have en særskilt indløsningsaftale med Forbrugsforeningen. Læs mere på www.forbrugsforeningen.dk

    Herefter skal forbrugsforeningen aktiveres i Quickpay Manager under Settings > Acquirers > Nets

    Bemærk I nogle tilfælde skal de sidste 2 cifre i udløbsdatoen tastes først. Hvis der ikke er felt til kontrolcifre, skal dette springes over ellers indtastes der 000.

  • Salecto Pay giver jer mulighed for at modtage betalinger med MobilePay Online.

    MobilePay Online er en mobil betalingsløsning. App’en kan bruges både i den fysiske verden og online. Med et simpelt swipe kan kunden betale med sin MobilePay App, uanset hvilken device ordren afgives fra.

    Fordele Den mest populære mobile betalingsservice i Danmark Betalingsløsning uden barrierer Mange danske brugere er bekendte med MobilePay

     

    MobilePay til brug i forbindelse med nethandel hedder MobilePay Online.

    Kunden kan i shoppen eller betalingsvinduet vælge MobilePay som betalingsmulighed, og i stedet for at indtaste kortnummer mm., foretages betalingen via MobilePay.

    Valuta

    MobilePay Online virker med følgende valutaer:

    • Danske kroner (DKK)
    • Norske kroner (NOK)
    • Euro (EUR)

    MobilePay Online setup

    Bag en kundes MobilePay konto ligger der et tilknyttet betalingskort. Når MobilePay-betalingen gennemføres, sendes kortoplysningerne fra MobilePay til Quickpay (Salecto Pay), der herefter sender oplysningerne videre til kortindløseren. Præcist som ved en almindelig kortbetaling.

    Indløser

    En indløsningsaftale på kort er dermed et krav for at man kan modtage MobilePay-betalinger gennem Salecto Pay. Og det er kun muligt at modtage de korttyper igennem MobilePay, som man har en indløsningsaftale om.

    Fx har man kun en indløsningsaftale om Dankort med Nets, vil det ikke være muligt at modtage MobilePay-betalinger fra kunder, der har et Mastercard tilknyttet.

    Som udgangspunkt fungerer MobilePay Online med alle kortindløsere gennem Quickpay. I visse tilfælde kræver det dog at indløser aktiverer dette på kontoen.

    Korttyper

    Følgende betalingskort fungerer med MobilePay, hvis man derudover har en indløsningsaftale om det pågældende kort

    • Dankort(inkl. Visa/Dankort)
    • Visa
    • Visa Electron/Debet
    • Mastercard
    • Mastercard debet
    • Maestro

    Modtag MobilePay Online gennem Salecto Pay

    Det kræver ikke en aftale med MobilePay for at bruge MobilePay Online. Selve aftalen oprettes og faktureres gennem Quickpay.

    MobilePay Online koster 49 kr. om måneden + 1 kr. per transaktion i tillæg til indløsningspris og den normale Quickpay transaktionspris.

    MobilePay Online aktives igennem Quickpay Manager under Indstillinger > Indløsere (Settings > Acquirers)

    Bemærk at månedsprisen på MobilePay Online faktureres fra den dag det aktiveres i Quickpay Manageren.

    Logo

    For at modtage betalinger med MobilePay Online, kræver MobilePay at man som butik har uploadet et logo.

    Dette gøres under opsætningen af MobilePay Online i Quickpay Manager.

    Logo skal være en png-fil og have størrelsen 250px * 250px

    Opsætning i shop

    Som udgangspunkt vil MobilePay Online automatisk vises som betalingsmetode i betalingsvinduet hvis det er aktiveret.

  • Salecto Pay giver jer mulighed for at modtage betalinger med Apple Pay.

    Apple Pay er en digital pung skabt af Apple, som muliggør betaling via Apples produkter. Med Apple Pay kan iPhone, iPad, Apple Watch eller Mac brugere betale med Apple Pay via deres devices. Apple Pay er en unik måde, at imødekomme inkarnerede Apple brugere, som måske også er en del af din målgruppe.

    Fordele

    • Nemme online betalinger med Apple produkter
    • Anerkendt verden over
    • Unik betalingsløsning til Apple brugere

     

    For at modtage betalinger med Apple Pay skal du have en indløsningsaftale med Clearhaus.

    Modtag Apple Pay gennem Salecto Pay

    For at modtage Apple Pay betalinger igennem Quickpays betalingsvindue, skal man blot aktivere Apple Pay i Quickpay Manager.

    Dette gøres under Indstillinger > Indløsere > Apple Pay i Quickpay Manager.

    activate-apple-pay

    OBS: ApplePay virker ikke i en Chrome browser.

  • Salecto Pay giver jer mulighed for at modtage betalinger med Google Pay.

    Google Pay

    For at modtage betalinger med Google Pay™ skal du have en indløsningsaftale med Clearhaus.

    Modtag Google Pay™ gennem Salecto Pay

    For at modtage Google Pay™ betalinger igennem QuickPays betalingsvindue, skal man blot aktivere Google Pay™ i QuickPay Manager.

    Dette gøres under Indstillinger > Indløsere > Google Pay™ i QuickPay Manager.

    activate-google-pay

    OBS: Google Pay™ vises kun som en mulighed i betalingsvinduet, hvis det åbnes fra et Android device, der har Google Pay™ aktiveret.

  • Salecto Pay giver jer mulighed for at modtage betalinger med Vipps.

    Vipps er en norsk mobil betalings-app. Med mere end 3 million brugere er Vipps Norges største betalings-app. På grund af den store udbredelse i Norge, anbefales det at integrere Vipps som betalingsmetode i din webshop, hvis du opererer på det norske marked.

    Fordele Nemme betalinger via mobile enheder Øget konverteringsrate for jeres webshop Et at de mest trustede brands i Norge

    Vipps

    Vipps er den norske ækvivalent til MobilePay Online i Danmark.

    Vipps er kun muligt hvis man har norsk organisationsnummer, norsk bankkonto og mobil bank-ID

    Valutakrav

    Det er kun muligt at modtage Vipps betalinger med NOK valuta.

    Modtag Vipps gennemSalecto Pay

    Først skal I oprette en Vipps konto, ved at klikke på følgende link og følge guiden.

    https://vippsbedrift.no/signup/vippspanett

    Herefter skal man vælge Integrasjon via leverandør og vælge Quickpay i den efterfølgende dropdown.

    Efter formen er udfyldt og sendt, skal ansøgningen behandles af Vipps. Efter ansøgningen er behandlet, vil jeres nye Vipps info blive indsat på jeres Quickpay merchant.

    Vi kontakter jer, når jeres Vipps info er indsat, og I vil herefter kunne modtage Vipps betalinger.

    Pris

    Det koster ikke noget ekstra at benytte Vipps hos Salecto Pay. Prisen for Vipps aftales og afregnes direkte med Vipps.

    Autocapture

    Skal man bruge autocapture med Vipps er det vigtigt at din aftale hos Vipps er oprettet korrekt. Der findes 2 typer aftaler hos Vipps, en til manuel capture og en til auto capture.

    ReserveCapture

    Denne aftale giver muligheden for at at reservere pengene så man efterfølgende kan manuelt hæve pengene.

    DirectCapture

    Denne aftale gør at pengene automatisk hæves af Vipps når betalingen er gennemført af kunden.

  • Salecto Pay giver jer mulighed for at modtage betalinger med swish.

    Swish er et svensk mobilt betalingssystem med mere end 5 millioner brugere. Swish kræver, at både merchant og slutkunden har en svensk bankkonto.

    Fordele Nemme betalinger via mobile enheder Bankeroverførsler i realtid

    Kontakt information https://www.getswish.se

     

    Swish er en service designet til at tilbyde en enkel og sikker mobilbetaling. Swish fungerer på samme måde som MobilePay online i Danmark.

    Swish til online betalinger hedder Swish handel. Aftalen ansøges om direkte hos din bank.

    Swish betalinger er en konto til konto overførsel, derfor overføres pengene så snart betalingen er gennemført og skal ikke captures som vi kender det fra kortbetalinger.

    Swish gennem Salecto Pay

    Hos Salecto Pay har vi en teknisk leverandør løsning. Det betyder at du som Dansk butik kan benytte dig af Swish ved hjælp af Quickpay’s certifikat. For at kunne bruge Swish gennem Salecto Pay skal du have en Svensk bankkonto hos en af banker som understøtter Swish dirkete. Se listen over banker længere nede i artiklen.

    Når din aftale er blevet oprettet får du tildelt et 10 cifret Swish nummer som skal sættes op på din Salecto Pay konto. Det gøres ved at logge ind og navigere til “Indstillinger > Indløsere > Swish”, indtast Swish nummer og tryk gem.

    swish_setup

    NB Certifikat skal blot stå på “Default certificate” NB

    Abonnementer

    Det er desværre ikke muligt at oprette abonnementer med Swish.

    Valuta

    Swish virker kun så længe valuta er SEK – Svenske kroner

    Hvordan capture jeg en Swish transaktion?

    Da en Swish transaktion er en konto-til-konto overførsel, er det ikke nødvendigt, at I laver en capture på beløbet, da dette automatisk overføres til jeres konto, idet kunden gennemfører købet.

    Hvis du bruger callbackurl, vil du modtage to lige efter hinanden, en med state=new og derefter en med state=processed

    Hvilke banker understøtter Swish

    Følgende banker understøtter Swish direkte:

    • Danske Bank
    • Handelsebanken
    • Länsförsäkringar
    • Nordea
    • SEB
    • Sparbanken Syd
    • Swedbank
    • marginalen bank
    • Svea

    På nedenstående link kan man se hvilke banker der understøtter Swish

    www.swish.nu

    Det de svenske filialer af bankerne der undstøtter det. Så hvis man eksempelvis er kunde i Nordea, så skal man henvende sig til Nordea i Sverige. Man kan dog være heldig at ens lokale bank kontakt har kendskab til samarbejdet og kan hjælpe.

    Nordea

    Bruger du Nordea – klik her

    Incorrect Swish number

    Oplever man fejlen Incorrect Swish number så skal man først og fremmest sikre sig at man har indtastet sit Swish nummer korrekt. Har man indtastet nummeret korrekt, så ser vi mange som bruger et Swish nummer der ikke peger på Quickpay som technical supplier. Det kan eksempelvis være hvis man tidligere har forsøgt at oprette sig med eget certifikat hos Swish. Løsningen er at række ud til Swish eller den bank som certifikatet er udstedt i, og få dem til at rette hvem der står som technical supplier på aftalen. Det skal være Quickpay.

    Konvertering af Swish aftale

    Har man været i gang med at oprette et certifikat selv, og ønsker at konvertere sin aftale til at benytte Quickpay’s certifikat i stedet. Så skal man henvende sig hos den bank hvor man har oprettet sin aftale. Banken skal ændre hvem der er valgt som technical supplier på aftalen. Her skal det være Quickpay. Skulle banken spørge efter Quickpay technical supplier nummer, så er det: 9873490727

  • Salecto Pay giver jer mulighed for at benytte delbetaling via Anyday Split Payment.

    Anyday tilbyder en delbetalingsløsning, der tilbyder dine kunder at købe sine varer i dag, og dele betalingen op over flere måneder. Delbetaling med Anyday koster ikke dine kunder noget, så de ikke skal betale renter eller gebyrer.

    En fair afbetalingsløsning sikrer en god købsoplevelse for jeres kunder, og at de vender tilbage til jeres butik.

    Jeres kunder betaler over flere rater, og Anyday tager hele risikoen.

    Anyday er en god tilføjelse til jeres eksisterende betalingsmetoder.

    Fordele Altid rente- og gebyrfri for dine kunder Ugentlige udbetalinger Ingen risiko Højere konvertering Større gennemsnitsordre

    Kontakt information Anyday A/S
    Mariane Thomsens Gade 4B, 4. 8000 Aarhus C Danmark +45 81 81 61 81

    Ansøg om en aftale her: https://www.anyday.io/

  • Salecto Pay giver jer mulighed for at modtage betalinger med ViaBill.

    ViaBill er et dansk firma der tilbyder en delbetalingsløsning for små og mellemstore danske webshops. Med ViaBill kan jeres kunder betale rente og gebyrfrit.

    ViaBill er en online betalingsløsning der er ligeså nemt som kortbetalinger. ViaBill er ikke tiltænkt som en erstatning for traditionelle kortbetalinger, men som et godt supplement.

    Fordele Gratis oprettelse Ingen risiko for charge backs Tilbyd rente- og gebyrfri delbetaling op til 2.000 kr. Mulighed for rentebærende lån op til 20.000 DKK Opnå en højere konvertering og et øget salg

    Viabill

    Danske ViaBill er en nem betalingsløsning til jeres webshop, som styrker jeres online salg. Hvis I tilbyder ViaBill, kan jeres kunder slippe for at betale hele ordrebeløbet med det samme, men i stedet dele betalingen op. Når kunden vælger ViaBill som betalingsmetode, afslutter kunden sit køb i ViaBills checkout og sendes retur til jeres shop.

    Med danske ViaBill som betalingsmetode i din webshop, kan du tilbyde dine kunder kredit. Det er helt uden omkostninger for jer og uden risiko for chargebacks/indsigelser. Når jeres kunder slipper for at skulle betale hele ordrebeløbet her og nu, øger det både mersalg og basketsize i din shop.

    Som Salecto Pay kunde kan I gratis oprette en ViaBill konto direkte fra Quickpay Manager. Med ViaBill er der hverken abonnements,- eller transaktionsgebyrer, og det fulde ordrebeløb afregnes til jeres bankkonto efter kun 14 dage

    Fordele ved ViaBill:

    • Øget mersalg
    • Øget basketsize
    • Sikkerhed for betalingen
    • Ingen udgifter eller risiko for dig

    Læs mere om ViaBill på viabill.dk/erhverv

    viabill-pw

  • Salecto Pay giver jer mulighed for at modtage betalinger med Resurs Bank.

    Resurs Bank er en børsnoteret Nordisk nichebanke inden for delbetalingsløsninger til detail- og e-handel. Banken beskæftiger i dag omkring 800 medarbejdere i Norden. Resurs Bank tilbyder dig som partner en standardløsning eller en tilpasset løsning til dine kunder og din branche.

    I din webshop kan dine kunder bruge Resurs Bank delbetaling lige så enkelt som Dankort. Har du en webshop med mange genkøb, så vil en revolverende konto, som kan bruges igen og igen, være en god løsning.

    Fordele Gør det muligt for jeres kunder at købe med det samme Få flere tilbagevendende køb og øg jeres gennemsnitslige kurvstørrelse Altid 30 til 60 dages kredit 2 dags settlements Ingen udgifter for jeres butik – og ingen chargebacks eller transaktionsomkostninger. Standard eller tilpassede betalingsløsninger

    Resurs Bank

    Resurs Bank tilbyder, at dele betalinger op i flere månedlige betalinger. Kunden kan vælge sin delbetalingsplan i ro og mag derhjemme og har op til 60 dage til at foretage første indbetaling. Ved at tilbyde betalinger med Resurs Bank, kan du tiltrække en kundegruppe, der måske ikke har det økonomiske råderum dit produkt kræver.

    Modtag Resurs Bank gennem Salecto Pay

    For at kunne benytte Resurs Bank er det et krav at man sender visse felter med i forbindelse med betalingen. Disse felter kan ses på Acquirer details

    Valuta

    Resurs understøtter betalinger i DKK, NOK, SEK og EUR.

    Kontakt information

    Resurs Bank
    Delta Park 46
    DK-2665 Vallensbæk Strand

    + 45 60 15 09 30

    [email protected]

    https://www.resursbank.dk

  • Salecto Pay giver jer mulighed for at modtage betalinger med Klarna – Køb nu. Betal senere.

    Muligheden for at købe nu og betale senere gør køb hurtigere og lettere for kunderne: Kunden behøver ikke udfylde lange personlige oplysninger eller kortnumre online.

    Fordele Nem checkout for kunder Gør det muligt for jeres kunder at betale senere

     

    Klarna har udviklet en ny betalingsløsning, der integrerer deres forskellige betalingsmetoder i én integration og aftale.

    Når jeres kunder vælger at betale med Klarna, bliver de ledt over til Klarna hvor de kan vælge mellem de betalingsmetoder i Klarna, som jeres aftale understøtter.

    Aftale med Klarna

    Man skal have en særskilt aftale med Klarna for at kunne anvende Klarna Payments via Quickpay. En sådan aftale får man ved at ansøge via https://www.klarna.com/dk/erhverv/. Klik på “Kom igang” og udfyld formularen.

    Opsætning af Klarna Payments

    For at opsætte Klarna Payments i Quickpay manageren skal du indsætte dit brugernavn (UID) og password fra din Klarna aftale.s

    Indsæt disse brugeroplysninger i din Quickpay manager under Indstillinger > Indløsere > Klarna Payments og aktiver knappen “Acceptér Klarna Payments”.

    Klarna setup

    Klarna Payment methods

    Hvis payment methods er tom eller inkluderer klarna-payments vises Klarna som en mulighed i betalingsvinduet. Hvis kunden vælger Klarna, kan de herefter hos Klarna vælge mellem de betalingsmetoder der er inkluderet i jeres aftale med Klarna.

    Det er dog også muligt at specificere hvilke betalingsmetoder i Klarna der skal vises for kunden.

    Dette kan gøres ved at tilføje en eller flere af de følgende istedet for klarna-payments

    • klarna-payments-pay-now
    • klarna-payments-pay-later
    • klarna-payments-pay-over-time
    • klarna-payments-direct-debit
    • klarna-payments-direct-bank-transfer

    Valuta

    Som standard oprettes en Klarna aftale med valutaen for det land hvor firmaet er registreret, altså DKK i Danmark, SEK i Sverige, etc.

    Det er dog muligt at få tilføjet flere valutaer til sin aftale ved at kontakte Klarna.

    Klarna Pay Now

    Klarna Pay Now (Sofort) kan stadig bruges som en direkte integration til det “gamle” Sofort. I Quickpay manageren kaldes denne mulighed for Klarna Pay Now og i vores API hedder den sofort.

  • Salecto Pay giver jer mulighed for at modtage betalinger med Klarna – Betal nu.

    ‘Betal nu.’ tidligere kendt som SOFORT, blot nu i nyt Klarna design. Det giver dig mulighed for at foretage en betaling via din netbank-konto – hurtigt, nemt og sikkert. Tidligere kendt som Sofort

    Fordele Tilbyder direkte betalinger uden friktion

     

    Ønsker man at gøre indtog i den del af Europa, der er syd for Danmark, vil det ofte være en god ide at tilbyde betalinger med “Pay Now”, der på de tysktalende markeder hedder Sofort.

    Især i Tyskland, Østrig, Scweitz og Belgien er Pay Now (Sofort) meget brugt, og tæt på en nødvendighed. I Tyskland er Pay Now (Sofort) integreret i over 50% af de 100 største e-shops. Deres betalingsprodukt er ganske simpelt: Når man vælger Pay Now (Sofort) i betalingsvinduet, bliver kunden sendt direkte ind til deres netbank. Det kontrolleres, at der er penge nok på kontoen til at købe produktet. Herefter vil systemet automatisk lave overførslen af pengene og give en besked tilbage til shoppen, om den er gået igennem.

    Klarna Pay Now (Sofort) koster ikke ekstra hos Quickpay.


    Modtag Klarna Pay Now gennem Quickpay

    Betalingsflow

    Klarna Pay Now (Sofort) gør det muligt for jeres kunder at overføre penge direkte fra deres bankkonto til jeres.

    Når Pay Now (Sofort) vælges i betalingsvinduet skal kunden vælge sin bank, og vil herefter blive dirigeret gennem et flow, der bekræfter overførslen fra deres konto.

    Opret betalingen

    Når I opretter en betaling med Pay Now (Sofort) skal I være opmærksomme på følgende:

    • Valuta skal være EURGBP,PLN eller CHF
    • Kan ikke bruges med abonnementsbetalinger
    • Vises ikke når betalingsvinduet åbnes i iframe

    Efter betalingen

    Da Klarna Pay Now (Sofort) er en konto-til-konto transaktion, er det, modsat kortbetalinger, ikke nødvendigt manuelt at capture (hæve) beløbet.

    Gennemførte betalinger vil derfor med det samme findes under Processed fanen i Quickpay Manageren.

    Bemærk Det er ikke muligt at refundere Pay Now (Sofort) betalinger gennem Quickpay. Dette kan istedet gøres i jeres Sofort Merchant Login.

    Modtag Pay Now (Sofort) betalinger

    Man skal have en bankkonto i Tyskland, Østrig, Belgien, Holland, Italien, Frankrig, Spanien, Polen eller England for at kunne modtage betalinger med Klarna Pay Now (Sofort).

    Opret konto hos Klarna

    I bestiller Pay Now (Sofort) via: https://www.sofortueberweisung.de/payment/users/register/550

    Opsætning i Quickpay

    1. Log ind på https://www.sofort.com/payment/users/login
    2. I menuen til venstre, klik på “New project”
    3. Vælg “Pay Now”
    4. Under “Choose your project type” vælg “Gateway project”sofort-setup-select-gateway-project
    5. Udfyld oplysningerne og opret
    6. Kopier Customer numberProject ID og API Key til Quickpay Manager under Settings > Acquirers > Klarna – Pay now (Sofort)

    Klarna Payments

    Hvis du vil give dine kunder flere betalingsmuligheder, kan du hos Klarna få oprettet en aftale om Klarna Payments.

  • Salecto Pay giver jer mulighed for at modtage betalinger med Klarna – Finansiering.

    Lad jeres kunder sprede deres betalinger ud over tid og op til 36 måneder.

     

    Klarna har udviklet en ny betalingsløsning, der integrerer deres forskellige betalingsmetoder i én integration og aftale.

    Når jeres kunder vælger at betale med Klarna, bliver de ledt over til Klarna hvor de kan vælge mellem de betalingsmetoder i Klarna, som jeres aftale understøtter.

    Aftale med Klarna

    Man skal have en særskilt aftale med Klarna for at kunne anvende Klarna Payments via Quickpay. En sådan aftale får man ved at ansøge via https://www.klarna.com/dk/erhverv/. Klik på “Kom igang” og udfyld formularen.

    Opsætning af Klarna Payments

    For at opsætte Klarna Payments i Quickpay manageren skal du indsætte dit brugernavn (UID) og password fra din Klarna aftale.s

    Indsæt disse brugeroplysninger i din Quickpay manager under Indstillinger > Indløsere > Klarna Payments og aktiver knappen “Acceptér Klarna Payments”.

    Klarna setup

  • Salecto Pay giver jer mulighed for at modtage betalinger med Trustly.

    Gør det hurtigere, enklere og mere sikkert for dine kunder at betale direkte fra deres bankkonto med Trustly. Understøtter over 3.300 banker i 29 forskellige europæiske lande.

    Fordele Øjeblikkelige bankoverførsler, både for ind- og ud-betalinger Fjerner risikoen for chargebacks og svindel Forbedret konvertering med en ekstra betalingsmetode, som foretrækkes af mange forbrugere Opbyg tillid ved at tilbyde overførsler fra mere end 3.300 lokale banker

     

    Kontakt information

    Trustly Group AB
    Norrtullsgatan 6
    113 29 Stockholm
    Sweden

    [email protected]

    https://trustly.com/en/merchant/

    Trustly

    Trustly er en europæisk fintech virksomhed, der laver online bankbetalinger hurtigt, simpelt og sikkert for forbrugeren men også for merchants. Trustly tilbyder betalinger på tværs af landegrænser til og fra private bankkonti i mere end 3300 banker over hele Europa. Trustly er et autoriseret svensk betalingsinstitut, som overvåges af det svenske finanstilsyn (Finansinspektionen) og har licens til at tilbyde betalinger på tværs af lande i EU/EEA.

    Se mere på https://trustly.com/en/ecommerce/

    Det er gratis at oprette en aftale med Trustly og der er heller ikke nogen månedlig omkostning.

    Trustly har lukket for deres engagement i følgende lande:

    Belgien, Tjekkiet, Polen, Slovakiet & Slovenien

    Transaktionsgebyr

    Alle priser er sat af Trustly og afregnes også direkte med dem.

    Standardgebyret hos Trustly er 1,5% (min 0,8 EUR). Har man en forretning med stor volumen kan dette gebyr dog forhandles med Trustly.

    Valutaer

    Trustly understøtter alle europæiske valutaer, og kan udbetales i samme (aftales nærmere med Trustly i onboarding processen).

    Modtag Trustly gennem Salecto Pay

    Når man skal sætte Trustly op inde i Quickpay, så skal man logge ind på sin konto og navigere til Settings > Acquirers > Trustly Her skal man opsætte det Username og API Password som man har fået tilsendt af Trustly.

    Når disse to værdier er sat op, afslutter man med at klikke på Enable Trustly knappen.

    iDEAL

    For at kunne benytte iDEAL gennem Trustly kræver det først og fremmest en Trustly aftale. Derudover kræver det også en separat iDEAL aftale. Har man en eksistrende kan denne godt benyttes, men skal kobles på ens Trustly aftale. Har man ikke en kan denne oprettes gennem Trustly. Der er ingen oprettelses gebyr for en iDEAL aftale, ej heller noget abonnement. Når man har denne aftale på plads kan iDEAL aktiveres i manageren ved at klikke på Enable iDEAL knappen.

    Responstid

    Nogle betalinger med Trustly kræver ekstra behandlingstid ude hos bankerne. Derfor kan man ikke forvente svar lige med det samme. Først når banken har flyttet pengene vil der komme svar retur. Og yderst sjældne tilfælde vil man kunne skulle vente op til 10 dage. Skulle der ikke være kommet svar indenfor de 10 dage vil transaktionen fejle.

    Abonnementsbetalinger

    Salecto Pay understøtter endnu ikke abonnementsbetalinger gennem Trustly.

    CBD & cannabis

    Trustly tillader ikke salg af CBD eller cannabis relateret produkter.

    Ansøgningen

    For at få en aftale med Trustly skal man ansøge via https://services.trustlylabs.com/partners-onboarding/.

    På ansøgningen er der nogle felter som I måske er i tvivl om hvordan skal udfyldes. Det får I svar på her.


    Spørgmålet om overstående kontaktinformation skal benyttes til at modtage den færdige aftale, skal I svare Yes

    Trustly


    Will you the Partner collect funds on the Merchant’s behalf – Til dette skal I svare No

    Trustly


    Customer ID I feltet customer ID skal man indsætte sit Quickpay merchant ID. Dette kan findes i Quickpay manageren, oppe i venstre hjørne når man er logget ind.


    Spørgsmålet herunder er om I selv er en PSP der skal tilbyde Trustly til Jeres kunder gennem Quickpay. Hvis I er en almindelig webshop der blot skal tage imod betalinger med Trustly, skal I til dette svare No og blot lade feltet ved efterfølgende spørgsmål stå tomt.

    Trustly


    Merchant category code eller MCC,som på dansk hedder branchekode, er en kode der fortæller hvilket forretningsområde I opererer i. Har man i forvejen en indløsningsaftale til eksempelvis betalingskort, så har man fået tildelt en kode af sin indløser. Denne kan findes på Jeres indløsningsaftale, indtast denne i feltet. Har man ikke en branchekode kan man kontakte Trustly og få af vide hvad man skal angive.

    Trustly


    Kræver din forretning en speciel licens for at kunne operere. Eksempelvis forex trading eller online gambling.

    Trustly


    Har man en stor forretning med enten stor årlig omsætning, eller mange transaktioner kan man klikke af på Exception, så vil man blive kontaktet af Trustly vedrørende til tilbud. Vælger man Standard får man en standard aftale.

    Trustly


    Hvilket produkter skal man aktivere? Quickpay understøtter kun Pay-insPay-outs / Refunds. Hvorfor kun disse to muligheder skal krydses af.

    Trustly

  • Salecto Pay giver jer mulighed for at modtage betalinger med iDEAL.

    iDEAL er et e-handels betalingssystem, der anvendes i Holland, baseret på online banking. iDEAL giver kunderne mulighed for at købe på internettet ved hjælp af direkte online overførsler fra deres bankkonto.

    Fordele Gør det muligt for kunder at betalinger gennem deres egen bank Den mest populære online betalingsmetode i Holland

     

    iDEAL er et online betalingssystem til e-commerce, der bruges i Holland, som er baseret på netbanks betaling. Siden 2005 har iDEAL givet kunderne mulighed for, at lave betalinger online via bankoverførsel og altså betale med det samme.

    iDEAL er klart den mest populære betalingsmetode for online handel i Holland, betydeligt større end betalingskort, og stod for 54% af alt online handel i 2014.

    Det er muligt at modtage betalinger med iDEAL via Trustly.

    Modtag iDEAL gennem Salecto Pay

    For at kunne tage imod betalinger med iDEAL, kræver det at man har en aftale med Trustly.

  • Salecto Pay  giver jer mulighed for at modtage betalinger med PayPal.

    Med PayPal kan virksomheder eller forbrugere med en e-mail-adresse at sende og modtage betalinger online på en sikker, praktisk og effektiv måde. PayPals netværk er baseret på den eksisterende finansielle infrastruktur med bankkonti og kreditkort og er en global betalingsløsning i realtid. PayPal leverer et produkt ideelt til små virksomheder, online-handlende, enkeltpersoner og andre.

    Fordele Velkendt og nemme betalinger over hele verdenen Oprettelse uden gebyr Nem og hurtig oprettelse

    Sådan aktiverer du PayPal

    Gå til Settings -> Acquirers og vælg PayPal

    Sæt ‘Enable PayPal payments’ og andre, hvis de er relevante for din butik, til ON.

    Tryk herefter på ‘Grant permissions to PayPal account’ ![](https://learn.quickpay.net/public/helpdesk/images/activate_paypal.png =553×156) (Klik på billede for at forstørre)

    Du bliver herefter ledt til PayPal, hvor du skal give tilladelse til Quickpay.

    ![](https://learn.quickpay.net/public/helpdesk/images/Sk_rmbillede_2015-05-18_kl._17.53.17.png =559×371) (Klik på billede for at forstørre)

    Klik på Giv tilladelse og vent til du bliver sendt retur til Quickpay. Tilladelsen er nu givet, og du er klar til at kunne modtage betalinger med Quickpay og PayPal.

    Det er herefter muligt at forny tilladelsen til Quickpay, eller trække den tilbage, hvis man ikke længere ønsker at kunne modtage betalinger med PayPal.

    Ønsker man at bruge den samme PayPal adgang på flere merchants skal man give tilladelser på den første merchant konto og kopier informationen fra advanceret indstillinger til de resterende merchant konti.

  • Salecto Pay giver jer mulighed for at modtage betalinger med paysafecard.

    paysafecard er et simpelt forudbetalt kort, der giver dig mulighed for at foretage betalinger online uden brug af en bankkonto eller kreditkortoplysninger.

    Fordele Forudbetalte onlinebetalinger for alle Tilgængelige i 49 lande over hele verdenen

    Kontakt information https://www.paysafecard.com/

    Paysafecard er et forudbetalt kort, der gør det muligt at foretage online betalinger uden bankkonto eller betalingskort.

    Modtag Paysafecard gennem Quickpay

    1. Gå til Settings > Acquirers > paysafecard i Quickpay Manager.
    2. Indsæt jeres username og password fra jeres paysafecard konto, og indsæt de valuta som I skal modtage paysafecard betalinger fra.
    3. Aktiver paysafecard

    I kan nu modtage paysafecard betalinger gennem Quickpay.

    Priser

    Det er gratis at oprette en aftale med Paysafecard, og der er heller ikke noget månedligt abonnement.

    Transaktions gebyret kan findes på www.paysafecard.com/pricing

    Paysafecard ansøgning

    For at kunne tage imod betalinger med Paysafecard i din webshop kræver det en aftale med Paysafecard. Den kan man ansøge om på deres hjemmeside.