Konvertér flere kunder med nedtælling fra Sendtric

Skrevet af Steffen Duelund
Udgivet
Længde
2 min.

Hvis du kører udsalg på din webshop eller fx gerne vil tælle ned til en begivenhed, er et nedtællingsur et effektivt redskab at bruge. Hvorfor? Fordi det hos dine kunder og besøgende enten skaber en følelse af knaphed, at man skal handle hurtigt eller rent visuelt minder en om, hvornår begivenheden finder sted. Du øger altså kunder og besøgendes motivation til at handle, og det kan øge din konverteringsrate.

Et nedtællingsur er altid et effektivt redskab. Så det er en god idé at bruge på din webshop. Her er det dog kun dem, som aktivt besøger din webshop, du påvirker. Men du kunne faktisk påvirke mange flere, hvis du udsendte e-mails med et nedtællingsur. Netop det kan du gøre med Sendtric.

Hvorfor Sendtric?

Sendtric er et online værktøj til at oprette et nedtællingsur til e-mails. Når du først har udfyldt de nødvendige oplysninger, som fx slutdato for nedtælling, farver og sprog, genererer Sendtric en kode, som du så kan indsætte i din HTML e-mail-skabelon.

Det er virkelig et værktøj, som er simpelt, hurtigt og nemt at bruge. Det kan simpelthen ikke gå galt. Og så er den gratis.

Hvad skal det koste?

Som udgangspunkt er Sendtric gratis at bruge, og den gratis version dækker de flestes behov. Hvis du dog gerne vil have adgang til flere design- og tilpasningsmuligheder, har de 3 pakker: Mirco, Standard og Power, som spænder fra ca. 70-365 kr. pr. måned. Jo bedre pakke, jo flere funktioner.

Du kan selv prøve at lege med Sendtric her: www.sendtric.com

Tak for interessen.

Jeg håber, at jeg har vakt din interesse. Hvis du vil vide mere omkring emnet, så er du velkommen til at skrive til mig.

Steffen Duelund
Head Of Growth Success Management, Team Lead